Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jan 2025 12:14:09 +0200

Tere!

Lääneranna Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust 
nr 2511002/00638 aadressile Pärnu maakond, Lääneranna vald, Nurme küla, 10 
Risti-Virtsu-Kuivastu-Kuressaare tee // 16178 Tuudi-Risti tee // Aidaaluse 
// Alajaama // Erilase laut // Niidermaa // Pargi // Saare // Sillaääre // 
Tuudi mõis // Tähtheina // Töökoja tee // Vana-Kuivati // Viljapuuaia // 
Ääre (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tehniliste tingimuste saamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27247131>  (menetlus nr: 
470943), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 06.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääneranna Vallavalitsus) või menetleja (JAAK KANNISTE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister